dimecres, 10 de març del 2010

L'IMATGE PERSONAL

Aquest blog tracta sobre Imatge Personal.
M'he interessat per aquest tema perquè des de fa mol temps que sempre m'agradat intentar donar una bona imatge a la gent.
Pel que més minteresso, dins de la Imatge Personal és l' estètica i la peluqueria.
De cara en un futur em volia dedicar a esteticient però al final vaig decidir que l'estudiaria com un hobby i no com una professió.
M'agrada saber quin és el maquillatge/pentinat adequat per a cada persona, dir-li el que més bé li quedaria, és a dir, ajudar-la a trobar la seva millor imatge.
Hem passaria moltes hores davant d'un mirall provant nous maquillatges, noves formes de maquillar, saber quin tipus de pinzell és l'adequat per a cada cosa, les cremes que tajuden amb alguna cosa i no les típiques cremes que fan molta propaganda i no et serveixen per a res. També probo de fer-me pentinats, de tot tipus de pentinats, ja sigui amb cua,llis, arrissat...També el tall de cabell que més bé quedaria, com per exemple el sarrell recte, de costat...
Si trobo un centre que fan com una mena de curset m'agradaria participar-hi, així que si algú en sap algun i me'l podria dir, ho agrairia.

3 comentaris:

  1. tiaa, està molt bé el teu blog
    i va molt bé per a les noioes com nostaltres
    m'ha agradat l'article de les millors marques per als ulls : )
    espero que continuix així
    pasa't pel meu!
    un petó

    ResponElimina
  2. Gràcies!!
    Intento buscar el millo jeje.
    muak

    ResponElimina

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog