dissabte, 6 de març del 2010

ELS MILLORS BLOGS DE 4rt

Un cop acabat el blog de Informàtica sobre el meu hobby, he mirat cada blog per classes i aquest és el meu resultat:

De l'optativa A el blog que més m'agradat és el de la Judith Vidal. He triat aquest blog per una sèrie de raons; primer perquè trobo que está molt ben estructurat, la plantilla és una adequada i els colors també són els adequats. Després perquè és un dels blogs que trobo que està més ben treballat, ha ficat coses i entrades que no eran necessàries i això li ha fet que el blog li quedés més bé.

De l'optativa D el blog que més m'agradat és el de la Gemma Quer. He triat aquest blog perquè trobo que està molt ben explicades les coses i que no és senzill, és a dir, que hi ha complements i té una bona plantilla de decoració.

De l'optativa B2 el blog que més m'agradat és el de la Digna Gros. He triat aquest blog perquè és un blog ben explicat i té unes imatges buniques. Té molt bona informació i m'agrada la plantilla que té.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog