dimarts, 9 de febrer del 2010

La planxa adequada

Aquí us mostraré les característiques dels tipus de planxes que hi ha perquè puguis saber quina és la adequada per el teu cabell.

  •  MATERIAL DE LES PLAQUES
La ceràmica proporciona un lliscament superior, garanteix la uniformitat de la calor
i evita l'encrespament.

  •  TECNOLOGIA IÒNICA
Aquesta tecnologia cuida el teu cabell. És indicada pels cabells secs o espatllats. Reavitalitza el cabell, l'hidrata, el suavitza, dona brillantor i elimina l'electricitat estàtica.

  • PANTALLA DIGITAL AMB SELECCIÓ DE TEMPERATURA
És recomenada pels cabells fins o delicats per evitar fer-los malt be amb un excés de calor. Les temperatures més altes estan indicades pels cabells gruixuts i arrissats. Les planxes amb la regulació manual de temperatura resulta també molt segures i més econòmiques.

  •  TEMPS DE CALENTAMENT
La varieta del temps pot varia d'un minut a quinze depenent del model de la planxa, és a dir, ga falta consultar-ho.

  •  PLANXES AMPLES O ESTRETES
Les planxes amples són més adequades per la melena llarga i les estretes pel cabell urt o sarrells i puntes.
  •  MINI PLANXES
Són les planxes ideals per portar-les al bolso o de viatge. Algunes no arriben ni als 15 cm de longitut, amb una superfície de placa més que suficient per un allisat òptim.
  • GAMA WET & DRY
Són les planxes per un cabell mullat o sec, sense la necessitat d'utlitzatr el secador. L'aigua s'evapora per uns forats i l'allisat és més durader.

5 comentaris:

  1. Guapa!
    On tens la teva enquesta? Es per fer-la. xd
    Està molt bé el teu blog i m'agrada.
    Un petó.

    ResponElimina
  2. És al final de tot del blogg.
    però si no la veus és aquesta:
    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dG9hMFhCbDllMnFucjdsSjdYVW1lcVE6MA
    Ara contestaré també la teva :)

    ResponElimina
  3. Graciies per ajudar-me a triar la meva planxa ieal!
    Com que tinc els cabells delicats em compraré la de la pantalla digitali com que el tinc llarg em compraré la planxa ampla i quan vagi de colònies o de viatge m'enportaré la mini planxa!!!!!

    ResponElimina
  4. Carinyooo!!
    el teu blog m'encantee!!
    jo ara ja se quina planxa triar també!
    com que tinc el cabell llarg la més adequada es la planxa ampla! la mini planxa x quan vagi de viatge!! x cert tinc un dubte les planxes pel cabell mullat, el cremen més el cabell que les normals?
    un petonet
    cuidat

    ResponElimina
  5. Doncs responen a la teva pregunta, no tu sabria dir segur, pero a mi m'han dit que si.

    ResponElimina

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog